برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید:66428740- 021

آدرس ایمیل:zomorodazma@gmail.com

توتال استیشن (Total Station) لایکا و سندینگ

توتال استیشن ( Total Station )

امروزه توتال استیشن ها (Total Station) پرکاربرد ترین و ساده ترین دستگاه های نقشه برداری در ایران و سرار دنیا می باشند، توتال استیشن ها دستگاه های پیشرفته ای از تلفیق طولیاب با تئودولیت میباشند که با قابلیت نمایش آنی مختصات نقاط بسیاری از مشکلات روش های طول وزاویه ی قدیمی را رفع نموده است .

توتال استیشن لایکا و سندینگ (Total Station)

این دستگاه ها با برنامه های متنوع داخلی بسیار، از جمله برنامه ی برداشت ( Surveying )، پیــاده کردن Setting out، ایستـگاه آزاد ( Free station )، ارتفاع غیر قــابل دسترس نقطه ی غیر قابل ایستگاه گذاری و . . . مشکلات محاسباتی سنگین و طولانی را برای کاربرد های خاص در نقشه برداری حل کرده است. توتال استیشن های سری لایکا محصول کشور سوئیس بوده و پرفروش ترین انواع توتال استیشن ها در ایران هستند چرا که دارای طرز کار و منوهای بسیار ساده و user friend بوده و هم نسبت به انواع توتال استیشن های اصلی دیگر قیمت های بسیار مناسبی دارند. این سری از دستگاه ها در دو مدل TS02 و TS06 از سوی کمپانی لایکا جایگزین مدل های قبلی یعنی TC407 و TC805 شده است که از لحاظ دقت و سرعت بسیار قوی تر از مدل های قبلی خود هستند. در این سری توتال استیشن های جدید 2 مدل بلوتوس دار Bluetooth و بدون بلوتوس تولید می شود و قابلیت اتصال فلش مموری USB cool disk در طراحی دستگاه می باشند.
توتالهای TS06، TS02 و TS09 لایکا در 3 نوع معمولی - پاور و اولترا تولید شده که نوع پاور بدون منشور دارای لیزر با برد 400 متر و نوع اولترا بدون منشور دارای لیزر با برد 1000 متر می باشد.